FAQ
Snel antwoord op jouw vragen
Vragen over het bloemenabonnement of de levering? Neem een kijken tussen onze FAQ. Als je antwoord er niet bij staat kan je altijd contact met ons opnemen per mail!
Hoe werkt het bloemenabonnement?
Bloomyourday levert een unieke bos bloemen in vaas bij jou voor de deur. Jij bepaalt wanneer je de bloemen ontvangt. Dit kan wekelijks, tweewekelijks en maandelijks. Bij de volgende levering halen wij de oude vaas op en krijg jij een nieuwe vaas met verse bloemen.
Via je persoonlijke account kun jij aangeven wanneer je de bloemen wel of niet wilt ontvangen. Je kan het account pauzeren wanneer je bijvoorbeeld op vakantie bent.
Via je persoonlijke account kun jij aangeven wanneer je de bloemen wel of niet wilt ontvangen. Je kan het account pauzeren wanneer je bijvoorbeeld op vakantie bent.
Wat als ik niet thuis ben?
Dat is voor ons geen probleem. In je persoonlijke account kun jij aangeven wat jouw voorkeur hierin is. Wij kunnen de bloemen afleveren bij de buren of voor de deur zetten onder een afdak of beschutte plek. Uiteraard moet de bezorger dit wel een verantwoordelijke plek vinden.
Waar laat ik mijn vaas als ik zelf niet thuis ben?
Je zou ons er erg mee helpen om de vaas op een beschutte plek naast de voordeur te zetten. Wij zorgen ervoor dat de vaas weer netjes mee terug gaat en jouw bloemen worden bezorgd op de manier zoals jij hebt aangegeven in het jouw persoonlijke account.
Tot wanneer kan ik mijn abonnement wijzigen?
Wanneer je onverwachts op vakantie gaat of andere plannen hebt kun jij de vrijdag voor jouw eerstvolgende levering de bezorging tot 23.59 uur wijzigen. Daarna zijn wij druk bezig met de voorbereiding.
Voorbeeld: het is donderdag 19 april en jouw eerst volgende levering is dinsdag 24 april. Wanneer je nu een wijziging doorvoert zal dit gelden voor de levering van 24 april.
Voorbeeld 2: Het is maandag 14 mei en jouw eerstvolgende levering is woensdag 16 mei. Als jij nu een wijziging doorvoert geldt dit niet voor de levering van 16 mei.
Voorbeeld: het is donderdag 19 april en jouw eerst volgende levering is dinsdag 24 april. Wanneer je nu een wijziging doorvoert zal dit gelden voor de levering van 24 april.
Voorbeeld 2: Het is maandag 14 mei en jouw eerstvolgende levering is woensdag 16 mei. Als jij nu een wijziging doorvoert geldt dit niet voor de levering van 16 mei.
Wanneer worden de bloemen geleverd?
Afhankelijk waar je woont (op basis van postcode) ontvang je de bloemen op dinsdag- woensdagavond tussen 17.30 uur en 21.30 uur.
Kan ik ook meerdere boeketten bestellen?
Dit is voor ons geen probleem. Via je persoonlijke account kun jij aangeven hoeveel boeketten jij wilt ontvangen. Natuurlijk krijg je bij elk boeket een passende vaas.
Hoe lang blijven de bloemen houdbaar?
Vanwege de korte schakels die Bloomyourday heeft met de veiling kun jij het langst genieten van de bloemen. Voor de meeste klanten blijven de bloemen ruim 1 week mooi. Dit is uiteraard wel afhankelijk van de verzorging en de bloemsoorten die gebruikt zijn. Dit bespreken wij in onze Tips & Tricks.
Hoeveel kost een bos bloemen bij Bloomyourday?
Wij bieden 4 verschillende formaten aan: small, medium, large en extra large. Jij kan per levering bepalen welk formaat jij ontvangt.
- Small: €14,95
- Medium: €19,95
- Large: €24,95
- Extra large: €39,95
Wanneer vindt de betaling plaats?
De eerste betaling vind direct plaats na het afsluiten van het abonnement. Deze betaling betreft een bedrag van €0,01 om jouw rekening te verifiëren. De daadwerkelijke afschrijving vind in dezelfde week plaats nadat jij het boeket hebt ontvangen.
In welke gebieden bezorgd Bloomyourday?
Plaats | Postcode | 11111111 | 11111111 | 11111111 | 11111111 | 11111111 |
Aerdenhout | 2111 | |||||
Beinsdorp | 2144 | |||||
Bennebroek | 2121 | |||||
De Zilk | 2191 | |||||
Heemstede | 2101 | 2102 | 2103 | 2104 | 2105 | 2106 |
Hillegom | 2181 | 2182 | ||||
Hoofddorp | 2131 | 2132 | 2133 | 2134 | 2135 | |
Katwijk | 2221 | 2222 | 2223 | 2224 | 2225 | |
Lisse | 2161 | 2162 | ||||
Nieuw Vennep | 2151 | 2152 | ||||
Noordwijk | 2201 | 2202 | 2203 | 2204 | ||
Noordwijkerhout | 2211 | |||||
Rijnsburg | 2230 | 2231 | 2232 | |||
Sassenheim | 2171 | 2172 | ||||
Vogelenzang | 2114 | |||||
Voorhout | 2215 | |||||
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Dit kan natuurlijk altijd gebeuren en is voor ons geen probleem! Klik hier om direct op de login pagina terecht te komen. Vanuit deze pagina kan jij jouw mailadres invullen en een reset aanvragen. Jij ontvangt daarna een mail en kan zelf het wachtwoord wijzigen
Hoe werkt de giftcard?
Wanneer de bestelling is afgerond ontvang jij een mail met daarin de giftcard. Degene die het cadeau ontvangt maakt een persoonlijk account aan koppelt de giftcard aan het account. Dit wordt gedaan door middel van een unieke code die op de giftcard staat. Dit staat verder allemaal beschreven op de giftcard door middel van een stappenplan.
Elke keer wanneer er een boeket bezorgd wordt dan wordt het bedrag van de giftcard afgeschreven. Wanneer het tegoed van de giftcard op is dan wordt het restant afgeschreven van de rekening van degene die het cadeau heeft gekregen. Natuurlijk kan het abonnement altijd gestopt of gepauzeerd worden vanuit jouw eigen account.
Elke keer wanneer er een boeket bezorgd wordt dan wordt het bedrag van de giftcard afgeschreven. Wanneer het tegoed van de giftcard op is dan wordt het restant afgeschreven van de rekening van degene die het cadeau heeft gekregen. Natuurlijk kan het abonnement altijd gestopt of gepauzeerd worden vanuit jouw eigen account.
Hoe werkt Het Bloomyourday Boeket?
Het Bloomyourday Boeket is het ideale om iemand te verwennen. Op deze pagina kan jij het formaat kiezen, de boodschap vullen die op de kaart terecht komt, bepalen wanneer het bezorgd moet worden en voor wie het is. Uiteraard kan dit boeket ook naar jezelf gestuurd worden. Want ook je mag jezelf ook wel eens verwennen.